tirsdag den 25. november 2014

Næsten thanksgiving .. og december

Hej igen.
Tiden går simpelthen så stærkt, og jeg føler at jeg skrev på bloggen i går, men det gjorde jeg tydeligvis ikke haha..
Siden sidst har jeg haft min Banquet hvilket er ligesom en generalforsamling for alle sportsholdende, eller en afslutningsfest. Alle "dressed up" har ingen ide om hvordan du siger det på dansk længere, men alle havde i hvert fald pænt tøj på. Så vi kom og trænerne holdte lidt taler, vi spiste og derefter gjorde de nogle forskellige traditioner. Alle eleverne blev taget frem foran publikum, og fik en beskrivelse af alle trænerne, samt nogle forskellige awards. Derudover havde alle seniors lavet en fælles gave til the coaches. Derudover holdte nogle af seniors en tale for trænerne, og det var meget rørende. Jeg elsker virkelig vores trænere, de har været så imødekommende og hjulpet mig så meget igennem hele sæsonen. De gav mig chancher til at løbe varsity (1. hold) selvom jeg tog en plads væk fra en af deres elever, der havde arbejdet for dette i flere år, men de erkendte at jeg var hurtigere og gav mig pladsen. Derudover har vores første quater med hensyn til karakterer og skole også sluttet, og der var et event der virkelig overraskede mig. Som jeg har fortalt før kan man få et "Letter" i en sport, hvis man er på 1. holdet, og det er ekstremt prestigefyldt. Man får også et Letter hvis man har været i band i fire år, og noget som virkelig overraskede mig var at hvis man er på det der hedder High Honor Roll for man også et Letter. High Honor Roll er en akademisk liste for alle de elever på skolen der har et gennemsnit på over 3,8 hvilket er alle A og et B+ som minimum. Men det er super prestigefyldt at komme på denne liste, og den bliver sendt til alle forældre, lærer og trænere, så da min veninde fra Norge og jeg fandt ud af at vi var på den blev vi meget overraskede. På en eller anden måde er det fedt, at de erkender eleverne her for at være "stræbere" eller ihvertfald meget kloge, fordi det ville aldrig ske i Danmark.

Hannah, Danielle, Olivia, Lizzy and I at the banquet.
My two Freshmens and I (Sarah and Ellie)

Derudover har jeg været ude og shoppe med Carolina fra Chile og Mathilde fra Norge. Jeg har været til min venindes fødselsdag samt været inde og se den nye Hunger Games - Mockingjay part I. Jeg har været ude og bowle med min vennegruppe, og ellers cruiset rundt diverse aftener og tage til McDonalds for at få en .50 dollars cone med 50 kalorier. Det vil sige at du får en isvaffel til 3 DKK, der kun har 50 kalorier - det kalder jeg en super god deal.
Derudover har vi også fået sne - en helt masse sne. Vi har nok fået omkring 10 centimeter, og det er så hyggeligt!!

Tirsdag Morgen
Ready for bowling

Man kan ikke tage ud og bowle her uden at være i et PhotoBooth - så dette kom op og hænge på min væg ved siden at billedet af min savnede lillebror <3

Jeg glemte at fortælle sidste gang at jeg har Langrend Ski som min vintersport, og det er ret fedt for der er kun træning 2 gange om ugen, men det er logisk nok udenfor og pisse hamrende koldt, men altså.. Jeg skal nok komme i form, og få lov til at ski en masse. I dag fik vi Thanksgiving Break fordi det er thanksgiving Tordag og Black Friday fredag, så jeg tager til Minnesota med min familie, for at fejre det med deres familie.

Danielle og jeg 

Carolina, Mathilde og jeg

Mange knus Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar