torsdag den 17. april 2014

VÆRTSFAMILIE

Så skete det jeg har ventet på de sidste par måneder; JEG HAR FÅET EN VÆRTSFAMLIE!
Min far vækkede mig tideligt i morges, og sagde at han synes at jeg skulle tjekke min mail. Der lå en mail fra min værtsfamilie!!


Jeg skal bo hos en familie som består af en mor (Clare, 53), en far (Jim, 50) og en datter (Anne Clare, 13). De bor i Plymouth i staten Wisconsin. Det er en lille by med 9000 indbyggere. Det er en meget aktiv familie, hvor begge forældrene er coaches for en sporsgren. Moren arbejder deltid i deres kirke, og på min skole hvor hun er coach for the swim team og the tennis team. Faren er physical teacher samt coach for the football team i 9th grade. Jim cykler meget, og Clare står på ski. Anne Clare elsker sang og teater, og hun startede med at ride for et år siden. Der ligger et fantastisk skiområde 15 minutter fra hjemmet.  Jeg skal bo 1½ time fra Chicago, 1 time væk fra statens største by Milwaukee, og 1 time væk fra Green Bay som er hjembyen for NFL packers. Familien har før mig haft 4 udvekslingsstudenter, men ikke nogen dansk. 

Det lyder som en super sød og venlig familie, og jeg glæder mig til at lære dem bedre at kende..

 Plymouth High School

Staten Wisconsin

Byen Plymouth i staten Wisconsin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar