søndag den 3. august 2014

Interview på ambassaden og førorientering

Om 9 dage og 8 timer sidder jeg i mit første fly på vej mod mit livs eventyr. Jeg skal først flyve mod Frankfurt og derefter mod Chicago, hvorfra jeg så skal videre fra med bus. Tiden går hurtigere, og hurtigere og det passer mig godt. Jeg glæder mig så helt utroligt meget. I tirsdags var jeg til interview på ambassaden, hvor jeg skulle have mit studievisum færdiggjort. Efter mit besøg på den amerikanske ambassade, kunne jeg virkelig mærke hvor realistisk min afrejse blev, og denne følelse blev i den grad forstærket efter 4 helt fantastiske dage på førorientering.
Onsdag aften tog jeg sammen med 2 andre piger, jeg kender fra min lokalforening, mod Odense for at deltage i AFS førorientering. Jeg har haft nogle uforglemmelige dage! Jeg har lært så mange ting, og lært så mange fantastiske mennesker at kende. Det har været så betryggende et eller andet sted, at være omgivet of 35 andre mennesker der enten skal på udveksling eller har været. Det har været en rigtig informativ og inspirerende camp, og jeg vil glæde mig til at møde dem alle igen når vi kommer hjem på efterorientering. Førorienteringen var ikke kun undervisning, og gennemgang af regler, men vi havde det også så sjovt. Vi lavede en masse lege, hvorfra man kunne tolke noget, man skulle bruge på sit ophold udfra. Og bedst af alt havde vi en gallamiddag den sidste aften. Der lå en seddel under alles tallerkner, men en rolle eller en opgave som man skulle spille igennem aften. Temaet for middagen var bryllup, så der var også 2 sedler hvor der stod brud og gom på. Personligt var jeg en business woman der skulle tale om aktier, og jeg sad omgivet af hele One Direction bandet samt en upassende onkel og en meget feminin ven af bruden. Vi havde det så sjovt, specielt i toget på vej hjem underholdte alle os på vej mod Sjælland med vores skønsang!!

Tider nærmer sig som sagt, og jeg skal i gang med at pakke. Også skal jeg afsted!


Signe, Josephine, Magnus, Emma, Anna og Line igang med at udføre et flot pose under gallamiddagen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar