mandag den 8. juni 2015

Graduation og andre dejlige oplevelser!!

Hej Alle!
Dette bliver nok et af mine sidste blogindlæg idet at jeg har mindre end en måned tilbage, og ankommer til Danmark om en måned minus 4 dage. Jeg opdagede lige at de tre sidste blogindlæg har været postet med præcis en måneds forskel, i henholdvis til hinanden. Det er da lidt underligt at jeg får tid de præcis samme dage hver måned.
Siden sidst har jeg oplevet en masse dejlige ting, og ikke til at forglemme har jeg været til graduation som i kommer til at høre om senere.

I starten af Maj måned havde min søde veninde Lizzy fødselsdag, og for hendes fødselsdag tog mine veninder og jeg ud og spise på det her lille hyggelige pizza/pasta restaurent. De kalder restaurenten et eller andet med Habour og det betyder jo Havn på dansk, hvilket i følge jeg er meget upassende, fordi det er helt bestemt ikke i en havn. Det er bare ved en sø der er større end Danmark hahaha. Da vi var ved at betale kommer tjenerne hen til os, og siger at de vil gerne give os en dessert på husets regning, og de kommer ind med den her Bonfire-Pizza. Det var en pizza med en sød dej, skumfiduser, nutella og kiks som er de tre elementer af en amerikansk S'more som er deres version of skumfiduser. Det var så lækkert!!!

Billede af os på havnen
Pigerne og jeg 
Lizzy og jeg 

De sidste par uger af skole føltes meget lange og der er mange af fagene hvor der var utrolig mange lektier og afleveringer. Jeg har en veinde fra Norge - Mathilde -, og d. 17 Maj var de National Dag I Norge hvor de fejre deres independence fra os, så jeg tog med hende ned til en by 2 timer fra hvor vi bor, som har det de kalde "Norwegian Society". Alle herover hvis du spørger dem kommer fra et eller andet europæisk land. Folk kalder sig italienske, norske, danske og tyske som vi kalder os jyske eller sjællandske. Så de her mennesker der mener at de er Norske havde fået fat i nogle rigtige nordmænd, og lavet en 17. Maj som jo er en rigtig stor ting i Norge. Der var en parade, og de havde alle nationaluniformer på. Der kom folk fra lang vejs fra, og vi mødte to politibetjente som faktisk kom lige fra Norge, så vi sludrede lidt med dem.

Bandet til 17. Maj 

Der har været nogle dage med rigtig godt vejr, og jeg har været på "stranden" et par gange med mine veninder. Straden er det de kalder strand ned til søerne...

Frokost på Tiki-Bar


Et par stykker af mine venners forældre samler på gamle biler, og det udnytter vi til største udvind, her i Mitchell's Bil som er en Gul bil fra de gamle dage, ved ikke helt hvad de hedder. 
På tur 
Og det blæser haha

Sidste weekend var jeg i Door County med alle udvekslingsstudenterne på min skole. Door County er det her typiske sommerhus område, 2 timer nord fra hvor jeg bor. Der er så mange rene søer som jeg aldrig har set i mit liv, og de fleste familier ejer et slags sommerhus ned til en sø. Så alle os udvekslingsstudenter og min værtsmor + en af de andres værtsfar tog der op for weekenden, for at have en sidste weekend før alle begynder at tage hjem. Det var rgitgi sjovt og vi paddleboardede, kajakede og sad ved bålet det meste af aftenen. Vi tog over på en skandinavisk restaurent og jeg fandt en masse søde ting, som I kan se billeder af nedenfor.

Jeg var i bilen med alle pigerne, hvor Melis værtsfar Bill kørte
SAVNER DIG MORMOR
OGSÅ DIG BEDSTEFAR UDEN D
Mathilde og jeg med Carolina og Leon i baggrunden
Leon og jeg 


I går havde jeg min graduation hvor jeg graduated fra High School. Det var en cermoni præcis ligesom i filmene, hvor Årgangs Eksemplet holdte tale, og en voksen holdte talte, og vi kastede vores hatte op i luften, og folk (inkl. jeg) græd og græd og græd, og kæreste par tog billeder der lignede bryllupsbilleder, og jeg ved ellers ikke helt hvad der skete i High School Musical, men det var ihvertfald ligesom i filmene. Billederne herunder beskriver det meget godt :)

Carolina Fra Chile og jeg 


GRADUATE


Alle udvekslingsstudenterne på min skole

Tudemarie-Emilie med tre af mine dejlige veninder!

Jenny, Erin, Hannah, Danielle og jeg 

Elizabeth og jeg

Mine fire gode venner, Zack, Noah, Ryan og Mitchell

Min fantastiske værtsfamilie

Leon fra Tyskland og jeg

Tomas fra Spanien og jeg

Jenny og jeg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar