søndag den 14. september 2014

Weekend

Klokken er 21:30 i skrivende stund, og jeg er tæt på at falde i søvn. Jeg har haft en helt fantastisk, men travl weekend, og ikke mindst uge.
Den sidste uge har som sagt egentlig bare stået på skole, og cross country træning og en spagetthi dinner. Spagetthi dinner er noget af det mest hyggelige der findes. Aftenen inden et meet/race mødes nogle af vores forældre mens vi træner, og laver mad til os over i kirken. Så efter træning løber vi over i kirken og spiser med trænerne. Det er SÅ hyggeligt. Men jeg klarede endnu en skoleuge, som var fyldt med mundtlige fremlæggelser om The Integumentary organ system og en test i matematik med en masse ting jeg aldrig havde set før haha. Herover tager de algebra (Ligninger osv) før de starter på geomotri, og derefter tager de calc (problemregning). Så de elever jeg har matematik sammen med er super gode til algebra, men har ingen ide om geometri eller calc, så det er lidt irriterende, for jeg har jo en bacis i alle tre dele, men ikke et speciale i algebra ligesom dem, men jeg klarer mig.
Fredag var nok den bedste dag i ugen. Efter practice tog jeg hjem og spiste aftensmad. Derefter tog jeg med fem af mine rigtige gode veninder fra cross country til Football match. De er alle 16, så vi kørte alle sammen i en bil, og tro mig - vi havde det SÅ sjovt. Det var cirka fem graders kulde, det blæste og det regnede. Derudover var det en orange night out, og det betyder at man skal være orange. (Min skoles farve er orange og sort, så det er en af de to farver.) Så folk troppede op i jagttøj og kedeldragter i orange. Men det var en rigtig spændende kamp, og vi vandt samt fik touch down på den første kick off.
Efter the football game tog vi til et frozen youghurt sted, også tog vi hjem til Olivia, og sov. Eller sov - jeg var utrolig træt morgenen efter da jeg vågnede op klokken 7 og skulle til min værtsfætters football game.
Erin, Olivia, Danielle, Hannah, Lizzy og jeg til the football game. All boundled up for the frozen tundra ;-)
At Frozen Youghurt!

Han er en 5th grader og 11 år gammel, så det var utrolig underholdende, at se deres football kamp da de alle bogstaveligt talt løber efter bolden, og lægger sig oven på hinanden. Derefter tog jeg til soccer kampen, hvor Plymouth vandt en alt for tæt kamp 1-0, og Antonio fra Italien scorede the afgørende mål. I dag søndag har jeg været i kirke, og derefter tog jeg med nogle af de andre udvekslingsstudenter og nogle af deres familiemedlemmer til baseball game hos Milwaukee Brewers. De vandt deres første kamp i meget meget lang tid, og det var utrolig kedeligt at se en 3-timers lang baseball kamp. Men vi lavede vores eget sjov, og jeg har haft en super god uge.
Næste uge står på skole, og forskellige andre aktiviteter.
Men alt er godt, og jeg har det rigtig godt.

Panorama picture from the Brewers game

Antonio (Italien) (Sleeping)), jeg og Grace (Melis fra Tyrkiets værtsøster)

Grace, Antonio, Melis og Anna foran the stadium.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar