lørdag den 27. september 2014

Time flies

Hej allesammen!
Tiden flyver når man har det sjovt, og det kan jeg skrive under på. De foregående 14 dage siden mit sidste indlæg har stået mest på skolen.. Jeg tager afsted hjemmefra klokken 07 om morgenen, og kommer hjem ved 17 tiden, så det er en meget lang dag. Derudover har jeg også en del lektier, og nogle af dem tager ret lang tid. Men jeg nyder det. 
Onsdag i sidste uge havde jeg noget der hedder Early Release som er en skoledag, hvor du har alle dine classes de er bare forkortet på tiden, så de er halvt så lange. Det vil sige at jeg fik fri fra skole 11:30, men jeg havde stadig træning klokken 15, så mine veninder og jeg kørte mod en lidt større by end Plymouth for at spise et sted der hedder Noodles Company. Det er nok en af mine favorit restauranter herover, og jeg har været der tre gange. 
Fredag var der et football game, hvilket igen var en helt fantastisk aften, og vi vandt endnu engang. 
Søndag tog jeg med min leason (kontaktperson) og hendes datter som er på min alder, mod et stort og super fedt Mall i en by der hedder Appleton. Jeg fik købt mit homecoming dress, og en masse andre lækre ting. Alting her er så lækkert og billigt!! De fleste af jer har nok hørt om homecoming, men det er en uge i starten af skoleåret, hvor man i hele byen samles og fejre diverse ting. Jeg ved faktisk ikke helt hvad det, er men jeg glæder mig rigtig meget. Ugen starter ud med at pigerne skal spille football og drengene volleyball, så vi bytter sport. Igennem alle ugedagene er der forskellige temaer fx. en pyjamas dag og en togadag. Fredag er der et football game, og alle siger at det er helt vildt fantastisk. Lørdag er der the dance på skolen, hvilket er en fest, som jeg glæder mig rigtig meget til. 
Det var ellers en helt normal skoleuge, indtil jeg onsdag morgen træder ind i gymnastiksalen og en af mine gode venner fra cross country står med en buket blomster og et kæmpe skilt der sagde homecoming. Så det kom virkelig som et chok for mig, men nu har jeg fået en homecoming date, og jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig sjovt, for vi skal afsted i en gruppe, med en stor vennekreds. 
Denne fredag var der endnu et football game, hvor vi igen vandt. Temaet var dog denne gang Beaching Out, så folk trådte op i hawaiiskjorter og hullahulla halskæder. Jeg har også været til ter cross country races tror jeg, og det er også gået meget fint. Jeg har haft en del problemer med mine skindeben, men jeg håber at det er bedre nu. Næste uge er ellers en normal skoleuge, og et par races - tror jeg nok. Men jeg har det rigtig rigtig godt, og jeg nyder det herover!!
Kram fra Emilie

Early release day med Olivia, Lizzy, jeg, Danielle, Erin og Hannah. 

Alle udvekslingsstudenterne på min skole, og Leon fra Tyskland som er på the Football team. 

Danielle, Lizzy og jeg fra vores race. 

Denne uges Football game med Olivia og danielle 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar