lørdag den 6. september 2014

Første skole dag imorgen!

Nu er det næsten tre uger siden, at jeg stod i lufthavnen og sagde farvel. De sidste tre uger er gået super stærkt, og imorgen tirsdag har jeg min første skoledag. Onsdag aften tog jeg til et arrangement med AFS i min by, hvor en tidligere værtsfamilie havde samlet dette års studenter, leasons (kontaktpersoner) og værtsfamilier. De har en opvarmet pool, og det var der jeg tilbragte det meste af min tid.. Men jeg fik mødt min leason og hendes datter som er et år yngre end jeg selv er, og de virker begge rigtig søde! 

Anna (Rusland, Antonio (Italien), jeg, Leon (Tyskland) og Melis (Tyrkiet).
Melis og jeg i poolen.

Torsdag morgen tog jeg til The Fair. Hvis man skal beskrive The Fair er Roskilde Dyrskue nok det der kommer tættest på. Der er en masse dyr, planter, traktorer osv og konkurrencer for dem. Derudover er der en masse fastfood boder hvis mål er at lave det mest amerikanske, fede mad. Derudover er det i følge de unge også det eneste der sker i Plymouth i løbet af året, så derfor også et samlingssted for dem. Der er også forskellige bands og shows og så videre. The Fair er fra torsdag - mandag (Labour Day). Torsdag eftermiddag havde jeg mit første cross country race/løb. Det gik rigtig fint, og en del over forventning. Jeg blev placeret som nummer 12/60 og nummer 8/25 af pigerne på holdet. Jeg løb 3,1 mile (5k) på 24:41. 
Mad fra the fair. Øverst bagt kartoffel med smeltet ost, bacon is som jeg ikke spiste og tilsidst sukkeræbler og is. De har mindst 100 forskellige slags sundae/flurries. 
Et gruppebillede fra løbet samt et billede af Ellie og jeg iført vores Plymouth uniformer. 

Fredag morgen havde jeg træning, og vi tog ud mod Sheboygan (Michigan Lake) for at løbe langs stranden. Det ligner en sandstrand i Danmark, og hvis man ikke ved det kan man ikke sige at det er en sø. Efter 40 minutters løb, blev resten af tiden brugt på at svømme i de store bølger. Fredag aften var jeg til mit første Football game, som var noget af en oplevelse. Plymouths hold vandt 48-0, så det var en meget overlegen kamp, og alle siger at kampene der kommer efter skolen er startet, er noget mere spændende. Men der var en helt fantastisk stemning, og alle var iklædt orange og sort (skolens farver). 
 
Mathilde, Anna og jeg. 

Lørdag morgen havde jeg mit andet race, hvor jeg blev placeret som nummer 48/260 og igen nummer 8 på pigernes hold. Jeg løb 2,5 miles (4k) på 18:57. Efter mit race tog jeg til the fair, hvor jeg brugte resten af dagen sammen med de andre udvekslingsstudenter. 
Søndag morgen efter kirke kørte min familie og jeg mod Green Bay hvor min værtsmors søster har et Lake House. Her brugte vi det meste af søndagen på vandet hvor vi tubede, stod på vandski og så videre. Vi sad ved bålet indtil sent aften og lavede s'mores. 

Idag mandag har jeg brugt på at køre hjem, og derudover skal jeg lige et smut over på skolen, og putte mine ting i mit locker, inden det går løs med skolen. 

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar