onsdag den 27. august 2014

Så er vi alle samlet.


QDe sidste par dage har været nogle rigtig gode dage. Der har været lidt mere ro på, så jeg har fået tid til at ordne en masse småting.
Fredag havde jeg egentlig bare planlagt at skulle slappe af, da jeg både var helt smadret fysisk og psykisk, af at skulle snakke/tænke engelsk konstant. Men Mathilde (fra norge) ringede og spurgte om jeg ikke ville med hende, hendes værtsmor og værtssøster ud og shoppe. Så afsted vi drog mod et stort Mall der ligger ca. 45 minutters kørsel væk. Her fik vi shoppet igennem, og det var da også tiltrængt, da ingen af os havde medbragt særlig meget tøj. Derudover var vi så heldige at løbe ind i en Victorias Secret (Vi så slet ikke en masse folk med poser derfra, og vi spurgte heller ikke om vej flere gange...) Tilfældet er det at der både i Norge og i Danmark kun er en Victoria's Secret, og den ligger i lufthavnen. Men det var rigtig hyggeligt, og jeg fik min første og bestemt ikke sidste aftensmad på Panda Ekspress.
Lørdag tog vi op til min værtsmors søster i deres lakehouse, fordi at hun holdte fødselsdag. Så hele deres familie var samlet, og jeg havde en rigtig god dag. Jeg sejlede i Kano, stod på Paddleboard og svømmede.
Søndag var jeg i kirke, og tog hjem til Melis (fra Tyrkiet). Og aften samlede alle os AFS'ere fra Plymouth os hjemme hos Melis til movie night.
Mandag tog jeg til morgen practice i torden-, lyn- og regnvejr. Derefter kørte alle AFS pigerne til Milwaukee for at hente den sidste udvekslingsstudent, som ankom i mandags. Anna fra Rusland. Hendes fly var forsinket 2 1/2 timer, men vi havde det alligevel meget hyggeligt i lufthavnen. På vejen hjem kørte vi forbi Kiel, hvor the soccerteam spillede kamp. Her er der også to udvekslingsstudenter på holdet, som sørgede for mindst 2 mål til den endelige score 7-0.
Tirsdag havde jeg practice, og om aften var der et arrangement med AFS i mit område.
I dag har jeg bare slappet af, og om lidt vil jeg tage til practice, og i aften er der et arrangement med AFS i min by - tror vidst det er et pool party..

Melis (Tyrkiet) og Jeg

Movies night!
On the road getting Anna



3 kommentarer:

  1. Hej Emilie :)

    Jeg kan se at du tit er sammen med andre AFS studenter fra dit område :) Er det sådan med alle AFS studenter? At alle er i område med nogen andre? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!
      Tak for kommentaren. Det er absolut ikke en selvfølge at der er så mange andre udvekslingsstudenter. Jeg bor i en meget lille by hvor der er en del mennesker som har "overgivet" deres liv til AFS. Derfor har vi så mange udvekslingsstudenter. Derudover vil min skole kun have AFS studenter, så vi er alle connected til de samme personer. Der er nogle ildsjæle der gør det muligt for Plymouth at have så mange udvekslingsstudenter.Min veninde bor i en by med flere millioner indbyggere, og der er kun en anden udvekslingsstudent, og den person rejser ikke med AFS, så de mødes ikke så tit.

      Slet
    2. Derudover kommer det også an på hvor meget de frivillige i dit område lægger i det ;-)

      Mvh Emilie Clausen Pedersen

      Slet